Naše služby
Děkujeme Vám za návštěvu našich webových stránek.
Zvažujete koupi, prodej či pronájem nemovitosti?
S nákupem, prodejem či pronájmem bytové jednotky/nemovitosti se obvykle pojí řada nepříjemných činností, které je potřeba realizovat, aby vše probíhalo podle zákonných norem, se kterými většina lidí nemá žádné praktické zkušenosti.
Při spolupráci s naší realitní kanceláří nebudete mít žádné problémy. V důležitých oblastech jsme Vám schopni poradit osobně a nebo s pomocí spolupracujících společností.
Dovolujeme si Vám v bodech představit naše služby
- Prodej bytů v osobním vlastnictví
- Prodej družstevních bytů - převod členských práv a povinností
- Prodej nemovitostí
- Pronájem bytů / nemovitostí
- Zajištění financování - hypotéky
- Právní servis
- Odhady
Prodej bytů v osobním vlastnictví
- osobní prohlídka předmětné bytové jednotky
- prověření všech potřebných dokumentů
- pořízení fotografií bytové jednotky
- zjištění požadavků prodávajícího
- dohoda mezi realitní kanceláří a prodávajícím o podmínkách prodeje (cena, délka spolupráce, provize, atd...)
- zpracování nové nabídky
- oslovení klientů z naší databáze
- umístění inzerátu s nabídkou k prodeji na nejvýznamnější internetové realitní servery
- organizace prohlídek nabízené bytové jednotky s potenciálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
- v případě zajištění kupujícího:
- příprava a podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře, prodávajícího a kupujícího
- zajištění kompletního hypotečního servisu (hypoteční úvěr, stavební spoření, kombinace různých forem úvěru a hotovosti)
- příprava návrhu kupní smlouvy a její konzultace s prodávajícím a kupujícím
- příprava návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí
- spoluúčast při ocenění nemovitosti znalcem (nezbytné pro získání úvěru či pro podání daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, dříve k dani z převodu nemovitosti)
- osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky včetně sepsání předávacího protokolu
- zajištění nezbytných podkladů pro převody energií (plyn, elektřina) či telefonu.
Prodej družstevních bytů - převod členských práv a povinností
- osobní prohlídka bytové jednotky
- prověření všech potřebných dokumentů
- pořízení fotografií bytové jednotky
- zjištění požadavků prodávajícího
- dohoda mezi realitní kanceláří a prodávajícím o podmínkách převodu (cena, délka spolupráce, provize, atd...)
- zpracování nové nabídky
- oslovení klientů z naší databáze
- umístění inzerátu s nabídkou na prodej na nejvýznamnější internetové realitní servery
- organizace prohlídek nabízené bytové jednotky s potenciálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
- v případě zajištění kupujícího:
- příprava a podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře, prodávajícího a kupujícího
- zajištění kompletního hypotečního servisu v případě financování převodu prostřednictvím úvěru (hypoteční úvěr, stavební spoření, kombinace různých forem úvěru a hotovosti)
- kontakt s příslušným Bytovým družstvem, domluvení konkrétního termínu pro převod a osobní asistence
- osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky včetně sepsání předávacího protokolu
- spoluúčast při ocenění nemovitosti znalcem (nezbytné pro získání úvěru)
- zajištění nezbytných podkladů pro převody energií (plyn, elektřina) či telefonu.
Prodej nemovitostí
- osobní prohlídka prodávané nemovitosti
- prověření všech potřebných dokumentů
- pořízení fotografií nemovitosti
- zjištění požadavků prodávajícího
- dohoda mezi realitní kanceláří a prodávajícím o podmínkách prodeje (cena, délka spolupráce, provize, atd...)
- zpracování nové nabídky
- oslovení klientů z naší databáze
- umístění inzerátu s nabídkou na prodej na nejvýznamnější internetové realitní servery
- organizace prohlídek nabízené nemovitosti s potenciálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
- v případě zajištění kupujícího:
- příprava a podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře, prodávajícího a kupujícího
- zajištění kompletního hypotečního servisu (hypoteční úvěr, stavební spoření, kombinace různých forem úvěru a hotovosti)
- příprava návrhu kupní smlouvy a její konzultace s prodávajícím a kupujícím
- příprava návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí
- spoluúčast při ocenění nemovitosti znalcem (nezbytné pro získání úvěru či pro podání daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, dříve dani z převodu nemovitosti)
- osobní účast při protokolárním předání a převzetí nemovitosti včetně sepsání předávacího protokolu
- zajištění nezbytných podkladů pro převody energií (plyn, elektřina) či telefonu.
Pronájem bytů / nemovitostí
- osobní prohlídka bytové jednotky / nemovitosti
- prověření všech potřebných dokumentů
- pořízení fotografií
- zjištění požadavků pronajímatele na budoucí nájemce/podnájemce
- dohoda mezi realitní kanceláří a pronajímatelem o podmínkách pronájmu bytové jednotky / nemovitosti (nájemné, poplatky na služby, provize, atd...)
- zpracování nové nabídky
- oslovení klientů z naší databáze
- umístění inzerátu s nabídkou k pronájmu na nejvýznamnější internetové realitní servery
- organizace prohlídek nabízené bytové jednotky / nemovitosti s potenciálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
- v případě zajištění nájemníka / podnájemníka:
- podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře a nájemníka / podnájemníka
- příprava návrhu kvalitní Nájemní smlouvy / Podnájemní smlouvy
- osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky / nemovitosti včetně sepsání předávacího protokolu
- zajištění nezbytných podkladů pro požadované převody energií (plyn, elektřina) či telefonu na nájemce / podnájemce
- pomoc při řešení vzniklých sporů či problémových situací mezi pronajímatelem a nájemcem/podnájemcem po celou dobu trvání nájmu / podnájmu
Zajištění financování - hypotéky
- osobní setkání s finančním poradcem naší společnosti
- máte možnost výběru z více produktů hypotečních bank a s naší účastí si vyberete pro tu nejvhodnější možnost financování kupované bytové jednotky / nemovitosti
- ušetříme Vám čas, větší část osobních jednání při vyřizování úvěru v bance za Vás bude vyřizovat náš finanční poradce
- nebudete nuceni se seznamovat s komplikovaným postupem vyřízení hypotéky
- konzultace a zajištění hypotéky u naší společnosti je pro Vás ZDARMA (poplatky se hradí pouze bance dle podmínek vybrané banky)
Právní servis
- ke každému pronájmu, prodeji či koupi nemovitosti neodmyslitelně patří sepsání patřičné kvalitní smlouvy
- na základě uzavřené Dohody o poskytování právních služeb zajišťuje pro naši společnost kompletní právní servis advokátní kancelář Mgr.Milana Edelmanna, advokát č.ev. ČAK 10918. Advokát je v souladu se Zákonem o advokacii pojištěn pro účely případné odpovědnosti advokáta za škodu, jež způsobí v souvislosti s poskytováním právních služeb, a to prostřednictvím Rámcové pojistné smlouvy o profesním pojištění advokátů uzavřené mezi Generali Pojišťovnou a.s. a Českou advokátní komorou, jejímž je členem, přičemž minimální limit pojistného plnění z pojištění advokátů podle § 24a odst. 1 zákona o advokacii činí 3 000 000,- Kč. Advokát je pak nad rámec tohoto pojištění připojištěn o částku 7 000 000,- Kč.
- zprostředkujeme nejen návrh, ale i potřebnou konzultaci pro dojednání finální podoby dané smlouvy
- zařídíme vše potřebné na katastrálním úřadě
- zprostředkování advokátní úschovy u Mgr. Milana Edelmanna (hradí RK) notářské úschovy (není hrazeno RK)
- naše spolupráce nekončí prodejem či pronájmem nemovitosti. Při vzniku jakýchkoli následných situací či při potřebě dalších konzultací zůstáváme našim klientům plně k dispozici
Odhady
- při prodeji či koupi nemovitosti budete zcela jistě potřebovat kvalifikovaný znalecký posudek
- nemáte-li svého ověřeného znalce v tomto oboru, nabídneme vám i tyto služby
- tržní odhad (naše společnost spolupracuje s odhadci pro většinu českých bank)
- o úřední odhad (určení pro daň z převodu nemovitosti, darovací daň, atd...)